Tuesday, December 18, 2012

تحولات سوریه و گافهای دنباله دار ، بیشرمانه و مضحک فاحشه های سایبری خامنه ای ... وقتی بسیجی ها کارشناس سینمایی می شوند!


به نام امام حسین و عاشورا ... به کام بشار اسد و جنایاتش!
_________________________________________________________________________

آسمون : مدتی پیش ، عنوانی را در یکی از صفحات اینترنتی مزدور و وابسته حکومتی به نام "عاشورا 72" و با تیتر و محتویات متن زیر دیدم .

**************************************************************************


این کلیپ کاری از سایت عاشورا ۷۲ می باشد .  فیلم Knowing 2009 محصول ۲۰۰۹

یک سوال ؛ هالیود ۳ سال قبل از کجا میدونست که ارتشی موسوم به آزاد قراره بیاد سر کار و پرچمش دقیقاً این شکلی باشه ؟؟ اصلا این پرچم ۳ سال قبل وجود داشته؟ باز هم کسانی هستند که بگن در سوریه مردم خودجوش دست به مبارزه زدند ؟؟؟
دیگه آدم باید خیلی حافظش ضعیف باشه که یادش نیاد در اولین راهپیمایی موافقان حکومت اسد ، عناصر مسلح به روی مردم آتش گشودند .

دانلود مستقیم
دانلود مستقیم

 دانلود غیر مستقیم
دانلود

عکسهای تکمیلی (جهت دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید)












**************************************************************************

آسمون : این موضوع در چندین سایت و پایگاه خبری وابسته و مزدور حکومتی هم انعکاس داده شده بود . از جمله :

افسران (جنگ نرم!)
یوتیوب (فایل آپلود شده توسط بسیجی ها)


آسمون : این در حالیه که با کمی دقت و جستجو در اینترنت و حتی با کمترین سواد رایانه ای میشه از "ویکی پدیا" عدم صحت موضوع ادعایی رسانه های جمهوری اسلامی رو در مورد این فیلم فهمید .

پیشگویی (به انگلیسی : Knowing)‏ فیلم علمی تخیلی به کارگردانی الکس پرویاس و با بازی برجستهٔ نیکلاس کیج محصول مشترک آمریکا و بریتانیا که در ۲۰ مارس ۲۰۰۹ اکران شد . در سال ۱۹۵۹، در مراسم بازگشایی یک دبستان در استان ماساچوست ، دانش آموزان نقاشی‌هایی حاوی ایده‌ها و آرزوهایشان برای ۵۰ سال آیندهٔ انسان‌ها بر روی کاغذ کشیده ، و آنها را درون یک کپسول زمان زیر خاک دفن می‌کنند . در میان آنان دخترکی با نگرانی برگه‌ای قرار می‌دهد که فقط حاوی یک رشته اعداد مرموز است ...

آسمون :  همونطور که دیدید موضوع فیلم به سال 1959 برمیگرده . یعنی زمانی که بتازگی کودتاگران بعثی در سوریه (به رهبری حافظ اسد ، پدر جنایتکار بشار اسد جانی) پرچم این کشور رو عوض کرده بودن و پرچم کودتاگران بهیچوجه توسط کشورهای دیگه به رسمیت شناخته نشده بود .



(این) پرچم سوریه برای اولین بار در 1980 به رسمیت شناخته شد . این پرچم ، سه نوار افقی سرخ ، سفید و سیاه و دو ستاره سبز در نوار سفید ، دارد .



پرچم رسمی سوریه که تا پیش از کودتای سال 1963 مورد استفاده قرار می‌گرفت ، این پرچم دوباره در سال 2011 ، بوسیله مخالفین سوری مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای سه رنگ سبز ، سفید و سیاه و سه ستاره سرخ در میان آن است .

آسمون : این هم تاریخچه پرچم سوریه | فارسی - انگلیسی


قضاوت با شما!

No comments:

Post a Comment