Monday, December 24, 2012

واقعاً بدون شرح! از پوشش اخبار سوریه | دزدی خبر در روز روشن ، به سبک رسانه های مزدور و حکومتی جمهوری اسلامی


همانطور که در لینک و عکس های زیر خواهید دید : خبرگزاری فرانسه ، کشته شدگان در بمباران هوایی یک صف نانوایی در حلفایای سوریه را مردم (از جمله زن و کودک) می نامد! یک خبرگزاری حکومتی جمهوری اسلامی ، بدون حفظ امانت داری و بصورتی بیشرمانه و مضحک (به نقل از همان خبر و لینک خبرگزاری فرانسه) ، آن کشته شدگان و زخمی ها را ، شورشیان و تروریست های مسلح می نامد!

خبرگزاری فرانسه (به نقل از سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه و شاهدان محلّی) : بیش از 60 نفر در بمباران هوایی یک نانوایی ، توسط جنگنده های ارتش رژیم سوریه در روز یکشنبه (23 - 12 - 2012) در شهر حلفایا در استان حماه ، کشته شدند . این کشتار و بمباران ، در نوع خود یکی از خونین ترین وقایع 21 ماه گذشته (آغاز ناآرامی ها) در سوریه بشمار می رود . در این جنایت ، حداقل 60 نفر کشته و 50 نفر دیگر زخمی شدند . در میان جانباختگان زن و کودک نیز دیده می شود .




***


... به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري فرانسه ، در حمله روز يکشنبه جنگنده هاي ارتش سوريه به مواضع تروريست ها در شهر حماة‎ در غرب سوريه شصت نفر از شورشيان مسلح کشته و پنجاه تروريست ديگر زخمي شدند ...
 
 
 
 
***
 
 
خبرهای مشابه و متناقض دیگر از خبرگزاری اهل بیت و خبرگزاری فارس
 
 
***
 
 
بالاخره بمباران نانوایی صحّت داشت یا نداشت؟! بالاخره کشته شدگان در صف نانوایی ، مردم (از جمله زن و کودک) بودند یا تروریست ها و شورشیان؟!

قضاوت با شما !

No comments:

Post a Comment